Základní informace pro spotřebitele a sdělení před uzavřením smlouvy
V případě, že se rozhodnete využít naše služby, proběhne jejich objednání na základě smlouvy, kterou s naší společností prostřednictvím objednávkového formuláře uzavíráte. Níže naleznete základní informace týkající se uzavírání a plnění takové smlouvy:
1. Jsme společností Twin Design Studio, s.r.o. se sídlem nám. 14. října 1307/2, 150 00 Praha 5 (IČ: 28105095) zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze.
2. Naše kontaktní údaje v souvislosti s nabídkou služeb umístěné na internetové adrese twindesign.cz jsou:
i. adresa pro doručování: nám. 14. října 1307/2, Praha 5, 150 00, Česká republika
ii. adresa elektronické pošty: info@twindesign.cz
iii. telefon: +420 800 337 446
3. Kupní smlouvy jsou s námi uzavírány distančním způsobem, tj. není-li výslovně v individuálním případě dohodnuto jinak, probíhá komunikace, právní jednání a doručování zboží na dálku, a to prostřednictvím našich kontaktních údajů.
4. Kupní smlouvy uzavírané s námi distančním způsobem se řídí právním řádem České republiky a českou jazykovou verzí.
5. Údaje o nabízeném zboží jsou dostupné vždy u konkrétní nabídky v rámci on-line obchodu umístěného na internetové adrese twindesign.cz.
6. Naše společnost si neúčtuje žádné poplatky v souvislosti s komunikací na dálku, veškeré náklady na prostředky komunikace na dálku se tak odvíjejí od sazby internetového či telefonického připojení dle podmínek Vašeho operátora, to se však netýká dopravy zboží.
7. Nabídka našich služeb je omezena výhradou do ukončení nabízení. Obrázky zboží mají pouze reklamní a informativní charakter.
8. Ceny služeb jsou uváděny v nabídce bez DPH a včetně veškerých poplatků stanovených zákonem, nicméně náklady na dodání služby se liší podle zvolené metody a poskytovatele dopravy a způsobu úhrady objednávky. Veškeré informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží platí pouze pro doručování v rámci území České republiky, přičemž v případě doručování do jiné země mohou být tyto náklady dodatečně účtovány, nelze-li je předem stanovit.
9. V případě, že je u nabízených služeb uvedena sleva, máte právo vědět, za jakou nejnižší cenu bylo dané zboží nabízeno v posledních 30 dnech před poskytnutím ceny.
10. Hodnocení zboží a obchodu jsou sepsány zákazníky, kteří nám sdělili své osobní údaje a nakoupili naše zboží. Hodnocení ověřujeme od 1. ledna 2019.
11. Způsob platby se liší podle zvolené metody při objednání zboží. Platba je možná v hotovosti při převzetí zboží od přepravce, tzv. dobírkou, anebo bezhotovostním převodem na účet.
12. Objednané zboží expedujeme v co nejkratším možném termínu, zpravidla do 1 pracovního dne.
13. Objednávku se zavazujeme dodat nejpozději do 30 dnů od objednání.
14. Máte právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 30 dnů, která běží, jde-li o:
i. kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží,
ii. smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo
iii. smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží, přičemž písemné prohlášení o odstoupení musí být v uvedené lhůtě alespoň odesláno v listinné podobě na adresu sídla naší společnosti, nebo písemně v elektronické podobě na e-mailovou adresu. K učinění prohlášení postačí uvést Vaše jméno, datum a číslo daňového dokladu (faktury), o jaké zboží se jedná, cenu zboží a den, kdy bylo zboží dodáno. Odstoupíte-li od smlouvy, jste povinni vrátit nám zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Náklady spojené s navrácením zboží hradíte jako zákazník Vy (zboží odeslané na dobírku námi nebude převzato, a naopak bude Kupujícímu vráceno na jeho náklady zpět).
15. Naše společnost je oprávněna k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
16. Případné spory s naší společností lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě můžete kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené tzv. „ODR platformy“ (více naleznete v závěrečných ustanoveních obchodních podmínek, v čl. 11). Před přistoupením k mimosoudnímu řešení sporu však doporučujeme, abyste se obrátili přímo na nás, abychom se společně pokusili sporu předejít.
17. Pokud by bylo na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze zboží použít, použijí se zákonná ustanovení o záruce za jakost. Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu zboží oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou nemůže kupující vadné zboží užívat.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme na našem webu twindesign.cz k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.